
Cumhuriyetçi Türk Partisi (CTP) Filiz Besim, Onay Yasası Meclis‘ten geçtikten sonra açıklanan Türk Telekom peşkeş protokolünün fizibilite raporuna işaret ederek, meselenin “bilişim adası olmak” değil para olduğunu söyledi
Besim: Bilişim adası olmak hikaye… Mesele 353 milyon dolarmış…
Sosyal medya hesabından açıklama yapan Besim, “Meğer devredilen 25 yılda 353 milyon dolar kazançmış. Bilişim adası olmak hikaye…” dedi.
Telekomünikasyon Dairesi’nin “Bu altyapıyı biz yapabiliriz”, internet servis sağlayıcılarının “Bilgimiz var, insan kaynağımız var, hazırız” dediğini hatırlatan Besim, “Hiçbirini dinlemediler. Devletin yapması gereken 27 milyon dolarlık yatırımı yapmadılar” ifadelerini kullandı.
“‘Kurumuma kamyon alacak param yok’diyenler, fiber altyapıyı 25 yıllığına Türk Telekom’a devretti”
Besim şöyle devam etti;
“‘Kurumuma kamyon alacak param yok’ diyenler, fiber altyapıyı 25 yıllığına Türk Telekom’a devretti. Ve devredilen; 25 yılda 353 milyon dolar kazançmış.
Kendi yapabileceğini yapmayıp ülkenin altyapısını yabancı bir şirkete bırakmak; yönetmek değil, vazgeçmektir. Kendi çocuklarının geleceğinden vazgeçmektir. Kendi ülkesinden, kendi devletinden vazgeçmektir. Çekip gidin artık. Yazıklar olsun…”




















