
22 kişi sokağa çıkma yasağını ihlal ederken, 1 iş yerinin ise kapanma saatine uymadığı belirlendi
Denetimler sürüyor
Polis Basın Subaylığı tarafından yapılan açıklamada, sokağa çıkma yasağı kapsamında; 30-31 Mayıs tarihleri arasında, polis tarafından gerçekleştirilen denetimler sonucu; toplam 22 kişinin sokağa çıkma yasağını ihlal ettiği, bir iş yeri işletmecisinin ise kapama saatine riayet etmediği, 5 kişinin ise bir kahvehanede toplanıp kağıt oyunu oynamak suretiyle yasal emirlere uymadıkları ifade edildi. Bahse konu şahıslar hakkında yasal işlem başlatıldı




















