Yüce: 8 aylık yavrularımızı götürdüler! 7 gün oldu!

Doğu Akdeniz Üniveritesi (DAÜ) Öğretim Üyesi Nil Yüce, Yeniboğaziçi Belediyesi çalışanının, “Belediye Başkanı Katip Demir’in talimatıyla” diyerek, 2 yavru köpeğini götürdüğünü, önce İskele Belediyesi barınağına bıraktığını söylediğini ancak yavruların orada da olmadığını belirtti. “Kimin çocuğunu kimden alıyorsunuz?” diyerek isyan eden Yüce, Yeniboğaziçi Belediyesi’nin yavruların yerini söylemesini, havanın çok sıcak olduğunu ve yavruların buna dayanamayacaklarını belirtti. … Yüce: 8 aylık yavrularımızı götürdüler! 7 gün oldu! okumayı sürdür