
1 kişinin sokağa çıkma yasağını ihlal ettiği belirlendi
Hakkında yasal işlem başlatıldı
Polis Basın Subaylığı tarafından yapılan açıklamada, sokağa çıkma yasağı kapsamında; 26-27 Ocak tarihleri arasında, gerçekleştirilen denetimler sonucu 1 kişinin sokağa çıkma yasağını ihlal ettiğinin belirlendiği ifade edildi. Şahıs hakkında yasal işlem başlatıldığının ifade edildiği açıklamada, soruşturmanın devam ettiği de kaydedildi.




















