KıbrısManşet

Yasağı ihlal etti, hakkında soruşturma açıldı







1 kişinin sokağa çıkma yasağını ihlal ettiği belirlendi

Hakkında yasal işlem başlatıldı

Polis Basın Subaylığı tarafından yapılan açıklamada, sokağa çıkma yasağı kapsamında; 26-27 Ocak tarihleri arasında, gerçekleştirilen denetimler sonucu 1 kişinin sokağa çıkma yasağını ihlal ettiğinin belirlendiği ifade edildi.  Şahıs hakkında yasal işlem başlatıldığının ifade edildiği açıklamada, soruşturmanın devam ettiği de kaydedildi.














Başa dön tuşu